Nissan
Vejhjælp

Skulle det mod forventning ske, at din Nissan bil bryder sammen, eller at du kommer ud for et uheld, så er Nissan vejhjælp (også kaldt Nissan Assistance) der for at hjælpe dig videre. De første tre år i Europa er endda gratis med som standard!

Men vores service til din Nissan stopper ikke her. Hvis du servicerer din Nissan på et Andersen Biler autoriseret værksted, vil du automatisk få Nissan Assistance vejhjælp i yderligere 12 måneder eller indtil næste service.

Elbiler er naturligvis også dækket af vejhjælpsordningen med de samme fordele, men derudover får du også gratis og ubegrænsede assistance i løbet af det første år, hvis du oplever et sammenbrud forårsaget af et tomt eller næsten tomt Li-ion-batteri.

For en ny Nissan dækker gratis vejhjælp i:

Mindst 3 år

Mindst 3 år

Du får mindst tre års gratis vejhjælp fra indregistreringen af din nye bil. Herefter får du helt automatisk 12 måneders ekstra vejhjælp (eller indtil næste service), hver gang din bil bliver serviceret på et autoriseret Nissan værksted – uanset bilens alder.

24 timer i døgnet, 7 dage om ugen… Gratis!

Ring til os, og så gør vi vores bedste for at få dig og dit køretøj tilbage på vejen så hurtigt om muligt.

Nissan Assitance leveres af en Nissan Europe partner og er tilgængelig i følgende lande:
Albanien, Andorra, Østrig, Hviderusland, Belgien, Bosnien-Hercegovina, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig (undtagen franske oversøiske besiddelser), Tyskland, Grækenland, Ungarn, Island, Irland, Italien, Kosovo, Letland, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Makedonien, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Holland, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Rusland, San Marino, Serbien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz, Tyrkiet, Ukraine, Storbritannien, Vatikanet.

Hvis havariet sker i en enklave eller på en ø, der tilhører et af de nævnte lande, er føreren kun berettiget til basisservices i form af reparation på stedet eller bugsering til en Nissan forhandler eller til et lokalt værksted, hvis der ikke er nogen Nissan forhandler.

Nissan Assistance dækker:

Reparation på stedet
Bugsering til en Nissan forhandler (nærmeste eller valgfrit indenfor 50 km)

Hvis din bil bugseres til en Nissan forhandler og ikke
kan repareres samme dag, er du berettiget til en af de fire følgende typer ekstra services:

Refundering af udgifter for transport ved afhentning af færdigrepareret køretøj 1)
Erstatningsbil 2)
Indkvartering 3)
Hjemrejse 4)

Nissan Assistance dækker ikke i følgende tilfælde:

Havarier ved offroad-kørsel
Havarier på grund af force majeure
Havarier ved deltagelse i konkurrencer, optog og racerløb
Beskadigelse af last, fysiske skader eller mistet indkomst på grund af et havari
Havarier på grund af fører eller passagerers forsætlige handlinger eller ekstreme uforsigtighed
Omkostninger, som kunden normalt ville have på en rejse – for eksempel brændstof, forsikringer, vejafgifter, parkeringsomkostninger, måltider, etc

1) Transportudgifter til afhentning af den reparerede bil dækkes, hvor der kan benyttes tog/skib (1. klasse), taxa op til 50 km, fly – hvis rejsen varer mere end 8 timer med tog (economy class), offentlig transport eller kombinationer af ovennævnte muligheder. Omkostninger til transport fra den forhandler, hvor bilen bliver repareret, til station, lufthavn, hotel eller udlejningsfirma dækkes også.

2) Indtil bilen er repareret og maksimalt tre arbejdsdage med ubegrænset kilometertal. Udgifter til brændstof
og vejafgifter afholdes af kunden. Hvad angår lejebiler, kan det være nødvendigt at betale et depositum. Hvis det er muligt, vil erstatningsbilen være i samme segment som den havarerede bil (fx. segment E, hvis det er en GT-R).

3) Hvis havariet er sket mere end 50 km hjemmefra, og du gerne vil vente på, at bilen bliver repareret. Indkvartering på et 3-stjernet hotel inkl. morgenmad (4-stjernet for GT-R-kunder) for fører og passagerer, indtil bilen er blevet repareret indenfor maksimalt tre arbejdsdage.

4) Efter et havari i udlandet, hvor bilen ikke kan blive repareret inden for tre arbejdsdage efter ankomsten hos Nissan forhandleren, kan der om nødvendigt arrangeres hjemtransport af fører, passagerer og deres bagage. I det tilfælde skal hjemrejsen ske inden for fire arbejdsdage efter afleveringen af bilen. Hvis det ikke i løbet af en dag kan forudses, at bilen ikke kan repareres inden for tre arbejdsdage, kan hjemrejse kombineres med en af de ovennævnte services, hvis det er nødvendigt.

Vil du vide mere?

Kontakt din lokale Nissan forhandler her:

Rødovre · Nissan
Sandbækvej 3 · 88 77 55 00

Hillerød · Nissan
Lokesvej 4 · 48 20 04 00

Frederikssund · Nissan
Vølundsvej 11 · 48 20 04 40

København · Nissan
Rovsingsgade 78A · 88 77 55 66